wtorek, 4 listopada 2014

Rozpoczął się nowy rok szkolny , bardzo się ucieszyłam wiem to bardzo dziwne bo kto się cieszy że zaczęła się szkoła ale nie ważne, ucieszyłam się zobaczę w końcu  swoją kochaną paczkę . Nie mieliśmy czasu się spotkać , ponieważ wszyscy gdzieś podróżowali lub wyjechali do dziadków. Przed szkołą spotkałam Selene to moja najlepsza koleżanka od dzieciństwa .
- Hey kochana ~ krzyknęła z daleka Sel
-Hey piękność ,co tam słychać ~ Przytulałyśmy się
Nie zaczęła zdania a już przyszła reszta naszej paczki :
To jest Madison :
Piękna dziewczyna o silnym głosie znamy się od Przedszkola
Zaraz za nią przyszedł Liam
Fajny chłopak muszę przyznać że jest ładny , to jest chłopak Madison są ze  sobą jakieś 2 lata ładna z nich para :)

   
A to Selena o której już wspomniałam , jest pomocną osobą za co bardzo ją cenie 

A to jestem ja Miley  dziewczyna urwana z psychiatryka 
Wszyscy chodzimy do szkoły dla bogaczy  w Los Angeles .


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz